Sunday, October 24, 2010

Crows Zero

salam...
asalnye tadi macam nak tulis pasal crows zero d movie, pastu tak jadi. pastu rase nak tulis gak pasal serizawa. :-D . die bukan watak utama pun, name die p0n kat baris entah ke berape in d end, tapi tak kesah lah. ape yang buat aku nak tulis pasal die? sebab die nmpk blur, tapi sbnanye sangat terer. kalau tengok org skarang, ramai yg nmpk terer tapi sbnanye blur. nmpk cam c0ol, tp f0ol. nmpk cam bagus, tp masak hangus. kite msg2 nmpk, kan...?

serizawa...part die naek moto tokio, dan langga van dan pale die terhantuk kat van - yg benti tibe2 depan die - dan b'darah. dah telangga van tu terus die klua kan helmet dan pakai - baru nak pakai?!! memang blur. tapi tengok mase die fight... speechless, cbe la tengok sndiri. kalau tak jumpe bleh mintak movie ni kat aku, ade simpn lagi. bukan sebab aku suke org fight, bukan sebab aku suke war, tapi entah... aku suke tengok je, nature or nurture aku tak sure. tapi aku tak suke fight, it's not the best way, i reckon. Genji lawan p0n best gak, tapi sebab aku bukan nak citer pasal die skang, so lupekan die. hehehe...

pastu part die dengan tokio. kalau nak tau, tokio ni best fren die, ade brain cancer tp blagak cam takde pape - azam, mungkin. sampai mase operation p0n die nak jalan sndiri masuk bilik bedah. operation die serentak dengan mase serizawa fight dengan genji. so same2 fight lah, cume dengan care dan tempat yang laen. betul2 lepas serizawa kalah dengan genji, die dapat call dari hospital. tokio survive. optimis ending lah yang ni. serizawa n tokio sangat sweet lah aku rase.

overall, best! tapi jangan expect tinggi sangat lah kat cerite ni, sebab pendapat orang lain2, sape betul sape salah bukan masalah, k...

No comments:

Post a Comment