Wednesday, November 23, 2011

intai-intai masa depan.

salam. :-)

tadi aku intai halatuju seusai diploma. dan aku terjumpa beberapa perkara yang kira-kira berkaitan dengan angan aku. antaranya...

1. UiTM :
          33) AS229 - Sarjana Muda Sains dengan Kepujian (Teknologi Persekitaran)
          37) AS233 - Sarjana Muda Sains dengan Kepujian Kimia (Analisis Forensik)
          38) AS234 - Sarjana Muda Sains dengan Kepujian (Teknologi Marin)

2. UIA :
         Bachelor of Human Sciences in Psychology

setakat ini, inilah. nak usha betul2 universiti2 di brunei belum sempat. dengan hasil yang setakat ini, timbul persoalan2 yang tak tahu nak aju pada siapa. 
i- UiTM xde progrm ijazah Psikologi ke?
ii- UIA... ak cukp syarat ke nk msk?
iii- U mne lg yg ad prog yg ak nak, eh...?


jawapan entah akan datang dari mana, tapi tak apa lah. syukur lah aku ada masa setahun lagi untuk fikir soal ijazah... sebab ada lagi dua semester sebelum aku boleh tamatkan pengajian diploma. kadang2 rasa macam over, sebab dari masa diploma semester 1 dulu aku dah fikir hal ijazah. tapi biar lah...

No comments:

Post a Comment