Thursday, June 2, 2011

citer sikit-sikit...

kali ini tak ada cerita menarik, atau cerita yang memotivasi kan. sebab aku sendiri pun macam dah nak hilang motivasi. tak ada apa2 yang berguna untuk dikongsi kan sama2. cuma aku tahu aku mahu tulis. jadi aku tulis lah apa yang ada.

microsoft word dah tak berfungsi. akan timbul masalah bila nak buat assignment nanti. jadi aku kena lah cepat2 setel kan ini. ada tak cara lain selain bawak pergi kedai? aku nak cuba install sendiri tapi tak ada installer lah. kalau macam ini lah, memang tak tahu jalan lain lagi. tebal kan muka bawak pergi kedai brother itu lah. nasib baik kali ini bukan sebab nak format lagi. kalau tak aku tak tahu betapa malu nya aku kena tanggung, sebab asyik datang format netbook je...

assignment datang lah lambat2 sikit. buat masa ini aku belum boleh layan tau... sebab word tak berfungsi lah. itu sangat penting bagi budak penulisan macam aku. kalau tak ada itu, nak buat assignment guna apa? One Note tak boleh lah, sebab features tak sama. betul2 perlukan microsoft word ini...

Plant Vs Zombie dah sampai level 5 dah... (baru sampai 5). sebab aku tak 24/7 main game, jadi progress agak lambat sikit. sebab aku tak nak ketagih macam sesetengah orang yang main game. kalau boleh tak nak lah ketagih... tapi masa depan aku tak tahu.

pening ni... sebab malam tadi luangkan masa kat sekitar taman tasik shah alam, jadi tidur kejap2 je. pasal malam tadi? tak ada jumpa apa2 yang impressive pun kecuali bila kitorang sampai masjid sekitar subuh. ada perasaan yang lain kat situ. rasa camne? pergilah sendiri, boleh lah cuba rasa gak. rasa itu patut rasa sendiri, sebab kalau aku cerita pun cerita tu takkan sekuat korang rasa sendiri.

ok. salam.

No comments:

Post a Comment