Thursday, June 9, 2011

tak akan faham

Salam...

maaf atas kebiadaban
kini menanggung berat beban
akibat dari perbuatan
kerana salah perhitungan

maaf atas kebiadaban
melepas segala perasaan
amarah dan kekasaran
kini terbit sesalan

maaf atas kebiadaban
meski puncanya tak dapat pastikan
salahkah aku atau kalian
pedulikan
biarkan

maaf atas kebiadaban
tak mahu lagi saling persalahkan
cuma harap pada kebaikan
untuk hapuskan kotoran kejahatan
tertanya mungkinkah dapat betulkan

maaf atas kebiadaban
tolong...
semua itu aku tak maksudkan
bukan nak ketepi kalian
aku termakan hasutan syaitan
aku terhanyut rasa diabaikan

maaf atas kebiadaban
bukan niat gantikan kalian
atau jadi pengganti kalian
cuma aku menumpang kebahagiaan

maaf...
aku cuma mahu cuba
menumpang pada mereka
sementara peluang masih ada
supaya aku belajar redha
dengan semua di depan mata
dengan semua yang aku rasa

maaf atas semuanya
mengharap dapat pulih segala
mengharap dapat kembali semula

*.....*

No comments:

Post a Comment