Sunday, December 23, 2012

Sekali lalu.

Salam.

Unexpected events won't come every single moment in life, but will only come around the unexpected times.

Perlu jalani hidup macam biasa... dan unexpected events akan datang pada masa-masa yang kita tak jangka. Ini untuk peringatan semua dan sendiri...

aku yang harapkan unexpected events jadi setiap hari... sebab asyik expect the upcoming events. sebab nak elakkan pain dari unexpected tragedies yang asyik jadi dulu - bila aku guess apa yang akan jadi nanti, boleh standby apa nak buat bila benda tu jadi. tapi secara tak langsung, terbiasa plak guess almost sume benda yang jadi. buat hidup aku jadi bosan. sebab tu... aku terpaksa harapkan unexpected events jadi setiap hari supaya aku tak terus bosan dengan hidup. mungkin aku memang kena bangun dari tidur...

kat 'sana', mesti banyak unexpected events jadi setiap hari... sampai benda tu dah jadi daily routine.

No comments:

Post a Comment