Thursday, November 18, 2010

aku dah bosan

dengan blog ni. aku memang suke2 cepat bosan klu bt pape. harap habit ni tak terus lekat sampai bile2. harap 1ari ilang sendiri. tapi jangan arap lah kan.

cukup. buang mase type mende takde gune. sikit citer aku nak kongsi. aku balik kampung tuk aidiladha. aku tengok sawah bendang yang slame ni buat aku lapang. aku tengok bukit blakang yang slalu buat aku berangan nak panjat. hijau lagi. aku tengok sungai yang air die jernih lagi. padahal semalam mase aku masih kat klang, aku tengok takde sume ni.

sebelum ni aku macam sayang giler ngan sume ni. macam sume ni slalu jadi sumber ilham. tapi lepas aku kire2, takde lak orang lain yang rase sume ni bernilai, rasenye. mungkin ke bende2 ni sbenanye memang takde makne? betul ke bende2 ni sbenanye takde nilai?

bukan tu je. sume bende yang aku macam nak hargai sangat slame ni... macam takde pape kat orang lain. aku je yang tersalah kire, ke? orang lain tak rase pon sume tu berharge. dan bende2 yang orang lain rase berharge, aku tak rase pape. nape aku tak rase macam orang lain?

memanglah..aku macam dalam dunie sendiri. nak idup normal, bleh? aku nak idup normal. tapi aku taknak jadi yang aku taknak. 

*maap... ayat2 aku terberancai tak tersusun. hati risau jiwe kacau.

No comments:

Post a Comment