Saturday, December 25, 2010

maaf, aku hilang untuk tempoh yang agak lame. bukan saje2 bawa diri, aku pergi sahut seruan.

seruan 1;   25nov - 6dis 2010.
....... LIBK 45: zon selatan siri 3 ........
ceritera bakal komander yang baru nak masuk dunia komander. Tak tahu menahu politik-politik dan permainan emosi dalam dunia komander. desas-desus banyak, tapi tak begitu mempengaruhi.

seruan 2;   11dis - 21dis 2010.
....... Prep & JAMBORI Komander Kesatria 6 ........
al-kisah mula kelihatanlah segala bayangan-bayangan yang digembar-gemburkan sebelum ni. aku mula nampak perbezaan yang ketara antara dunia pelajar biasa (yg aku tempuh mase sem1) dan dunia komander yang ******* (tak tau nak cakap...tak terkate). macam-macam mana pun, stakat ni Alhamdulillah aku komander junior kepada komander2 senior puncak perdana. it means a lot to me...

No comments:

Post a Comment