Tuesday, December 17, 2013

Jauh dari jauh.

Salam.

Hari kedua di Port Klang, ikut tahun 2 dan tahun 3 punya projek (jangan cuba nak dengki sebab aku tak rasa bertuah pun). Mungkin dari satu sudut, iya aku bertuah... tapi melihat dari sudut aku, :( . Nak cakap, ofensif. Tak cakap, diam sendiri. Hm... mengeluh je.

Datang sini punya pasal, gaduh pulak dengan kawan. Betul-betul bengang ke dia, yang aku tukar jalan? Bahkan jalan yang jauh sangat... sampai dia yang rasa susah. last time, we miss each other. But now there's nothing sure about it. Sampai bila dah dekat pun rasa jauh.

Er... salah aku, sungguh-sungguh ke sebab pergi jauh? Memang... pergi sejauh ni keputusan aku, tapi tak ada niat pun nak tinggalkan semua. Aku macam perlu walaupun tak ada yang paksa. Tak nak dah lah cerita pasal cita-cita kalau itu yang buat semua makin jauh. Aku dah tak tahu cita-cita ni bawa aku hala ke mana, aku dah bengung. Tak ada support (yang sebelum ini masih tak apa), tak ada hala tuju (yang sebelum ni nampak jelas), cita-cita yang aku kejar ni bawa aku makin dekat dengan apa, aku pun tak tahu. Sebab semuanya nampak makin jauh...




No comments:

Post a Comment