Monday, April 4, 2011

feedback

untuk perkhemahan kesatria negara II?
hari tu tak sempat lah  komander, mase tulis tu sikit sangat tak sempat nak fikir.
tapi kalau serius nak tau...

aku letak sikit feedback lah eh. tapi ni personally lah... orang laen mebi rase laen.

bende baru yang aku dapat:
teknik abseiling - even tak sempat pratikal, tak kesah la sebab aku tau care die skarang.
bace peta n kompas - lagi2 kompas la...ni kompas moden ah, bukan kompas org dulu2 yang simple tu...
kenal sket2 attitude member2 puncak alam - whoa...no komen, bia aku dengan impresi sendiri.
kenal lebih sikit budak2 puncak alam - ikhlas ni dowh...mase jambori dulu bape org je, mase refreshment ngan dinner tak sempat nak kenal2.
mule reti hargai air minum - haus sangat tak sempat minum mase latihan, so skarang bile minum air je aku rase nikmat gile!

baru paham nape orang penat slalu kate "tak larat" - ni mase kitorang mandi kolam awam hutan lipur tu. bola tercampak kat sungai luar tembok kolam tu. aku turun sebelah sane untuk amek bola kat sungai tepi kolam tu. tengah2 antare sungai dengan kolam tu ade lak tembok tinggi gak. nak terjun pergi belah sane memang senang, tapi nak panjat naik balik... sampai ade rase nak giveup sbb dengan ketinggian atas paras kepala, aku kena push lebih sikit untuk panjat. tapi mase tu tak boleh nak push sebab penat gile... member2 tak tolong sebab diorang ingat aku boleh handle. masalah nye mase tu aku PENAT GILE dowh... tapi Allah bagi aku sikit lagi tenaga, cukup2 tuk aku panjat tembok antare kolam n sungai tu. dapat2 naik atas tembok tu, dah habis tenaga, tak boleh nak turun pelan2 dalam kolam... aku jatuhkan je badan dalam kolam tu. wa...puas gile sebab success!

yang tak bape nak sonok tu...
flying fox punye kabel putus jadi semua tak dapat buat. tapi takpe lah... takde rezki namenye. kalau aku dapat buat lagi kang, takut jadi pro sangat sebab asyik dapat buat je kan...
river crossing pon tak buat, mebi sebab tak cukup mase. emh...

lagi...dah tak bape nak ingat. tunggu eh, len kali kalau ade lagi aku edit kat sini. stakat ni, ni lah... kat sini korang bace bende2 yang positif je sebab aku malas lah nak tuils yang negatif. bukan takut komander2 tu terbace... bahkan aku rase macam tak mungkin diorang lalu sini dan bace blog ni kalau aku kutuk2 pon. cume tu etika sendiri la... kalau aku tulis kutuk2 diorang pon, pe faedah kat korang? ape lak faedah kat aku?

yang positif banyak faedah jadi aku tak kesah la nak tulis bende2 tu. faedah kat semua... sedar tak sedar, there must be something...


No comments:

Post a Comment