Sunday, May 29, 2011

Crowd Control.

ini sem kedua aku kena jaga crowd. hari ini entah kenapa penat semacam, tak cukup ikhlas kot duty hari ini... haha!

serba salah gak sebab masa bertugas aku ketepikan protokol dan tak jaga semua itu. tapi dah terlajak main2 plak masa bertugas tadi. lagi pulak yang masuk ramai budak lama, jadi diorang macam dah paham2 sendiri nak pergi mana. sebab boring tahap tertinggi, kitorang layan diri je lah...
(nak kejang perut aku gelakkan syira osman dgn zue sabri)

tak macam2 sangat masa c.c. tadi. cuma aku tercongak-congak pasal budak2 HBU lepas ini, yang mungkin mula 2minggu lagi rasanya. HBU 121 tak tahu lah kalau ada yang nak masuk... (hah macam takde jek). HBU 111 lak macam tak ramai budak teka? ye lah yang baru masuk pon berapa orang lah sangat, tu pun belum tentu diorang nak masuk kesatria. apa2 pon, tunggu dan lihat je lah.

aku harap diorang daftar HBU111 ke tak? sebenarnya lah kan...
suka hati lah nak masuk ke tak, aku pun tak sempat fikir apa2 lagi. kalau ada pelatih, ada lah. kalau tak ada, tak ada lah.

buat masa ini, tahniah lah kat budak2 baru UiTM Puncak Perdana. All the best untuk korang.
:-).

No comments:

Post a Comment