Sunday, January 15, 2012

tolong jangan baca.

sebab aku cuma mahu tulis.

..........

melampau.

menyibuk.

keji.

zalim.

menganiaya.

annoying.

aku minta maaf.

macam mana nak hilang tanpa masalah?
macam mana nak hilang tanpa timbulkan spekulasi2 dalam kalangan mereka yang suka berkata-kata?

dua tiga hari lepas aku fikir aku sudah sedia menjalani hidup kembali.
tapi dua tiga jam lepas aku masih punya perasaan itu... sakit. sangat.
tak berbaloi untuk hidup.
tak jadi penambahan dari setiap kebaikan.
jadi lebih baik jadikan ketenangan dari setiap kejahatan.

apa nak buat dengan hidup aku kemudiannya?
betapa indah sekalipun aku rancangkan,
aku dah tak dapat kawal diri sendiri.
dah tak ada yang boleh kawal.
dah tak ada kawalan diri.

jadi diri dah tak patut ada, aku rasa.

No comments:

Post a Comment