Wednesday, August 3, 2011

LIBK 2011

salam.

aku terperasan. aku makin annoying. sekarang. aku dah mula tak diam. aku patut lebih diam. sori dowh, kawan2... aku sedar juga perangai aku makin irritating, tapi aku... entah. kenapa ntah aku perangai macam ini. tak ada manners. aku harap lepas ini aku akan lebih diam, supaya aku boleh hormat pada diri sendiri balik.

pasal pelatih2 itu, aku mintak maaf juga. walaupun ada sesetengah yang buat macam itu, tak patut aku campak kat semua. konon2 tadi nak bagi sikit balik kat diorang apa yang diorang bagi kat kami, tapi bila tengok muka2 innocent itu, aku jadi... tak jadi. haha... muka innocent. diorang2 ini yang buat sakit hati, tapi diorang2 jugak yang buat senang hati. diorang tak tahu macam mana senang hati nya kitorang bila diorang jadi baik @ dapat pikap apa yang cikgu ajar diorang. tahniah lah... aku betul2 harap diorang tak repeat sem depan, penat lah buat muka dengan diorang.

cerita libk. Latihan Intensif Bakal Komander 2011 insya Allah buat bulan 10 kat UiTM Lendu. katanya 2 minggu, tapi aku pun tak tahu masa sebenar. tapi kalau ada yang berminat itu, untuk peringkat awal ini aku kata... fikir lah baik2. untuk peringkat seterusnya, yakni lepas fikir baik2 itu, aku kata... dah tak payah fikir lagi. JOM JOIN KITORANG! -ini untuk korang, pelatih2 kompeni N kesatRIA negara Puncak Perdana...

KENAPA MASUK KOMANDER?

-tak lah komander ini benda paling best kat dunia... tapi antara benda yang bermanfaat kat puncak perdana ini.
-tak lah komander ini benda paling Top kat puncak perdana ini... tapi antara benda yang boleh buat korang value diri korang sendiri.
-tak lah komander ini bagi korang harta benda yang banyak (elaun pon berapa lah sangat)... tapi bagi korang pengalaman yang harta benda pon tak mampu beli.
-dan banyak lagi. (aku rela cakap kat korang dari tulis... sbb banyak sgt nak ditulis nanti. jadi kalau minat boleh person to person cakap ngan aku...). lagi pulak tak nak lah jadi indah khabar dari rupa nanti.

No comments:

Post a Comment