Monday, February 27, 2012

aku nak jadi pembunuh upahan!

aku nak jadi pembunuh upahan
yang ada kereta hebat macam Batman.
aku nak jadi pembunuh upahan
yang punya skill berlawan macam Ultraviolet.
aku nak jadi pembunuh upahan
yang miliki gajet canggih macam James Bond.
aku nak jadi pembunuh upahan
yang senjata advance macam G.I.Joe
aku nak jadi pembunuh upahan
yang ada kumpulan bagus macam Leverage
aku nak jadi pembunuh upahan
yang naluri haiwan macam Chronicles of Riddick
aku nak jadi pembunuh upahan
yang hard core macam PasKaL TLDM @ U.S Navy SEAL
aku nak jadi pembunuh upahan
yang berfikir licik macam Sherlock Holmes
aku nak jadi pembunuh upahan
yang pakai baju putih macam So Close
aku nak jadi pembunuh upahan
yang kuat macam Superman
aku nak jadi pembunuh upahan
yang rumah double-function macam Mr & Mrs Smith
aku nak jadi pembunuh upahan
yang tak ada orang kenal identiti sebenar
aku nak jadi pembunuh upahan
yang takkan pernah gagal dalam misi

kalau tak, aku tak nak jadi!   =)


No comments:

Post a Comment