Tuesday, December 28, 2010

crowd control.

antare aktiviti yang komander2 kesatria libatkan diri. dengar macam boring, dok diri situ jadi patung yang bile tekan, klua suare "slamat datang" tu. hahaha... dengar macam tak best, kene jadi macam kaunter pertanyaan lah plak. dengar macam tah pape kene balik awal sebab nak buat kawalan untuk licinkan kemasukan pelajar2 baru. MACAM je... kalau ikutkan macam, macam2. tapi ikutkan aku,....

jadi skuad crowd control best gak. bleh lak usha2 orang datang...tengok2 dak baru. cuak gak bile tgk muke2 yang bakal jadi pelatih kiter nanti t'lebih mature. tu pon kalau diorang masuk kesatria. dengar citer intake ni ramai TeKA. tu yang best jadi crowd control ni... dapat gak amek tau sket2, korek2 kat pakcik guard ke sape2 ke. tapi korek2 kat pakcik guard, t'lebih dapat knowledge lak. Time kasih la pakcik, ye...

mase jadi crowd control, aku tengok macam2 jenis orang. mule2 sebab takde pengalaman, aku maen teke2 dengan komande rendah mude radziah (akaun), orang2 yang lalu sorang demi sorang depan kitorang tu fakulti ape. teke ikut muke je la...betul tak betul citer laen, yang penting mase kitorang terisi sket. bosan pon terhilang sket. macam2 mana pon, jadi skuad crowd control ni agak best. sebab ape, tah...mungkin sebab baru first time kot. tu yang macam teruje sket...hehehe... orang bleh kate aku batak, semangat terlebih, dan macam2 lagi tapi peduli ape, asalkan aku bahgie.

*sbena nye entry ni ak create smlm, tapi hari ni baru sempat post. tarikh sbena nye 27 dis, k...

No comments:

Post a Comment