Tuesday, January 4, 2011

.....o0o0o0o.....

hari ini mencabar. hati dah rase calar. fikiran dah rase tak sedar. jalan dah samar-samar. ikut mana aku nak keluar? bila ada masalah aku nak lari. tinggalkan tanggungjawab yang diamanahkan pada diri. macam-maacam alasan aku bagi. padahal aku tahu sendiri. kalau macam ni, macam mana nak dapat redha Illahi? ilmu aku tak kongsi. padahal aku tak sepatutnya begini. setiap orang tu khalifah di muka bumi. aku tak tau ape aku patut rase skarang. camne aku patut buat skarang. tibe-tibe rase nak tengok-tengok member2 sliss batch 18. nak usha2, ape cerita diorang sekarang. google punye google, tak jumpe pon. diorang2 ni tak layan blog ke tak mention langsung pasal sliss dalam blog diorang? susah aku nak cari. nak senang memang lah FB je... tapi aku sangat mengelak dari terlibat dengan FB. bile kawan tanye kenapa, macam-macam aku jawab. tapi antara jawapan2 yang aku bagi tu, tak ada yang betul2 sebab utama. yang aku sebut pada kawan2 tu sekadar sebab2 sampingan je. sebab utama? tak perlu lah kawan tahu. itu untuk kemaslahatan peribadi kita sendiri ya, kawan... cuma sekarang aku agak terkilan sebab tak dapat 'jumpe' member2 sliss. samtaj? bukan tak rindu, cume aku ade keperluan ke arah member2 SLISS sekarang. keperluan yang sangat perlu, yang aku sangat perlu... lagipun member2 samtaj tak rajin buat blog, diorang suke jumpa direct, berdepan dan puas hati kalau dapat jumpa. maaf kalau entri kali ini kosong buat kalian, mungkin kerana aku sedang mengalami kekacauan jiwa. make atas sebab itu, entri ini 'kekosongan' dengan apa yang sepatutnya ada, sebab aku sendiri tiada... *title entry ni : o0o0o ---> kosong. maaf.

No comments:

Post a Comment