Saturday, October 9, 2010

silat? tapi aku TKD...

1 ari aku jalan2 cari makan, dan tetibe terlalu sebelah senior yang pakai baju silat. aku p0n tak semene2 teg0 die "silat eh..." dan tunjuk kat logo kat baju die tuh. pastu naseb bek die tak buat dono je kalau tak segan gak aku...ntah sape2 aku p0n tak kenal, maen serbu je tak bagi salam. "a'ah... j0m la msk. latihan ari khms..". lagi 0rang bukak ati aku kat silat. emh... nak tunggu taekwondo p0n memang dah takde harapan k0t. manede gtf kat sni. taknak la msk wtf, bia terus jadi sejarah...hahaha...

umar yang dah black belt p0n left tkd dan j0in silat. aku macam nak masuk silat... sayang sangat nak mati kan marshall art camtu jer. tapi taktau lah.... sume tanak masuk silat, takde kawan lah aku g silat. dah lah kene jadi junior balik, tak kesah lah... tapi susah la kalau aku lambat pickup ke nanti. nak training saje2 p0n takde membe nak ajak, sadis d0wh....da pnah rase dah.

papep0n s0k aku g usha2 budak2 silat pnye program kat dataran merdeka. datanglah sape2 yang nak datang, progrm tu stat petang. diorang buat combined perf0rmance, mesti meriah. tapi s0k aku just as tech. la....aku tak perf0rm p0n...sebab aku bukan budak silat. nanti lah fikir balik patut masuk ke tak. patut memang patut, masuk atas sebab yang same aku masuk tkd p0n bleh kire tapi tak tau nak ke taknak lagi. tu yang nanti kene pike balik. sape2 nak bagi suggestion....? :-D

No comments:

Post a Comment