Wednesday, October 20, 2010

Rase Lagi...

hari ni hati member0ntak. buat assignment ayah AGI. tapi rase macam ade yang tak kene. buat skrip Miss Bebra tapi rase macam tak buat pape. rase macam ni. rase yang aku tak suke. dah lame gak aku tak rase 'rase' ni. suddenly datang lagi. rase yang tak menyenangkan ni. tambah dengan rase hipokrit diri yang tinggi. padahal aku dah cube. perubahan tu demands more than this ke? ape lagi salah2 yang aku dah buat ni... tak sedar. cume aku tau, bile 'rase' ni kejar aku camni, tande aku buat salah lagi.

what goes around comes around... make bile aku sakitkan orang, pasti nanti aku sakit hati sekali.

make aku mintak maap, kpd sumer yang ade rase aku cube menjatuhkan k0rang, atau rase something bad sebab aku, atau ape2 skalipun. aku slalu tak prasan bile aku buat salah, tapi aku sedar. sebab 'rase' tu kejar bile aku buat dan buat salah lagi. paling sakit, bile rase tu datang tapi aku tak tahu part mane aku salah. sebab aku tak prasan. kalau kau perasan, tolong lah bagitau aku. sebab rase ni buat aku sekse...    :-(


No comments:

Post a Comment