Sunday, October 17, 2010

Alhamdulillah...

semalam hari yang indah. meski bangun pagi dalam ke'bengang'an sebab kene bangun awal sangat dan pegi ujian b'tulis kesatria, banyak bende yang baik happened semalam. meski ade perkare yang tak seron0k semalam, tetap ade yang indah. yang buat hari semalam jadi indah. meski ade perasaan yang tak baik semalam, tetap ade yang indah. yang buat hari semalam jadi indah.

tetibe teringat.... "0pen your heart t0 change, but d0n't let g0 0ff your values".

sape mampu faham? aku rase aku dah hampir mule nak faham kate keramat ni, pengalaman jugak yang mengajar kite. hampir enam tahun aku tahu kate2 ni, baru hari ni aku mule kenal dan masih cube faham... mungkin dengan mase, aku akan lebih faham nanti. buat mase ni, time kasih nik hazwani... lepak2 bilik mu dan buat bende2 yang kite rakam dalam laptop farah ain tu buat aku teringat dan terfaham dengan kate2 tu. means a l0t to me.

maap, hari ni punye entri tak banyak bende berfaedah untuk k0rang... aku masih k0song, takde 'isi'.

No comments:

Post a Comment