Thursday, October 14, 2010

Luah Jap...

fuhh... Alhamdulillah lege gile amat sangat puas pas abes final performarmance ayah agi. Pastu dapat good news lagi, assignment ayah AGI dapat extension, memang less tension. Better news visual art pnye final assessment p0n delay smpai minggu final test. s0 next week jadi minggu bz aku, nk kuar dating2 mmg tak bleh la. Ni p0n kalau aku terus delay lagi pasni, memang sah lah aku makhluk tak reti syukur. Da punye banyak Allah tolong p0n aku nak leke2 lagi...

eh....mak s0h balik. terharu aku? ahah... dulu kalau mak s0h balik sepantas kilat guruh petir aku set mind aku nak balik. Tapi skang.... assignment banyak lak. tak tau lagi lah mak... kalau sempat siap p0n nak balik ke? tah... hidup bukan slalu indah.

tadi aku visit 1 blog nih. sebelum ni lame gak die tak update, then suddenly bile aku bukak balik tadi (aku ske usha blog die, aku slalu cek die pnye update), banyak gile die dah update. well, banyak yang aku da t'lepas so kene keja balik lah. takpe aku sanggup....  :-D.

mane tak nye, these few days memang aku agak bz, rush ntuk assgmnt n performance ayah AGI together with PerKom so tak sempat lnsg nak on9. even nak update antivirus p0n tak sempat. kene plak cucuk ngan pendrive classmates aku f0r s0me kinda task, maka skarang aku tak yakin dgn kebebasan netb0ok ni dari virus. papepon syukran t0 sume classmates ku yang bagi cooperation kat kitorg yang kene buat buku skrip tu. pasal virus ni, aku kene la pandai2 idup. ape-ape jelah...asalkan task tu setel even tak gitu lancar.

pasal kawan kat entri 'jujur' aku aritu, syukur it's ok n0w. even better aku rase... Allah bagi aku kawan dengan die, s0 misunderstanding tu tak ke mane. babai syaitan, k0 failed utk rosakkan ukhuwah muslim lagi... muahaha!

mane la blog membe2 kesayangan aku nih... pathetic bt0l tak jumpe2. batch ku harap je wat blog, bape bijik je yang datang lapor diri? gugurkan taraf kang baru tau. op... nampaknye arini banyak tulis bende tak fekdah, sangat buang mase. sbenanye nak cite pasal lain tadi, skang da jadik lain lak.

*ah....nampaknye die da tutup blog tu. tak bleh la nak tengok2 lg....

No comments:

Post a Comment