Tuesday, October 26, 2010

Kawan, Kawan baru, Lelaki

kawan.
ko kawan aku. dulu aku slalu gado dengan k0. gado kite bukan calang2 bukan manje2. gado kite macam gunung berapi meletus. ko api, aku api. masing2 bile mara ikut pale masing2. hasilnye masing2 gad0. aku p0n plek, kite always together tapi always disaster. skarang, bile aku gtau pape k0 mesti respon. bile aku tanye pape mesti k0 jawap. bile aku in need f0r someone k0 mesti ade. aku p0n plek lagi. tapi tak bermakne yang aku taknak sume ni. ko jangan salah paham. ntah bile k0 akan datang sini dan bace stiap yang aku tulis untuk k0 ni. tapi takpe lah. takpe. dah cukup indah k0 slalu ade untuk aku. since kite pindah skolah, mase 1st time aku contact k0 balik, k0 cakap friendship kite ajar k0 something. tapi hakikatnye k0 tau tak, friendship kite yang macam chaos dulu tu, ajar aku many things. trime kasih kawan.

kawan baru.
maap. kalau rase susah nak faham aku. kalau rase pape, maap. :-). sebab aku p0n masih cube faham diri aku skarang, make k0rang jangan susah2 faham aku. sebab memang susah nak faham. kadang2 aku rase bende yang korang tak rase. aku terfikir bende yang korang tak terfikir, mungkin bagi korang bende tu remeh, so korang tak perlu fikir. kadang2 aku amek gurauan k0rang seriously, sebab bende tu memang serius bagi aku, cume bagi korang bende tu gurau. maap sebab aku.....(semua yang korang terfikir lah ye). senang kate maap untuk semuenye.

lelaki.
soalan cepumas. yang ade tanye tu, mungkin ni jawapan. yang rase2 taknak tau, bleh skip part ni, ok? ape yang buat aku perlu kat cinte yang macam lagha ni? nape korang rase perlu bercinte? kalau sebab need someone to listen, aku dah ade yang slalu dengar. stiap mase Die dengar aku. better than a lover, aku rase (sorry no offend). kalau sebab need someone to answer, aku dah ade yang slalu answer. kawan. kalau sebab bosan dengan hidup, macam2 kite bleh buat sbnanye, instead of g0ing 0ut dengan lover je. tapi tulah, lain orang lain hidup kan. ade orang yang rase cam takde life bile takde lover dan ade gak yang rase cam takde life bile ade lover. depend kat individu lah kan. memang fitrah manusia need for love tapi aku tak boleh lah jadikan tu alasan untuk halalkan ape yang haram. lagip0n cinte tu akan lagi indah bile halal - marriage. bukan lah maknenye aku nak kahwin a.s.a.p, it's just a belief. ehm.... kolot, kan? tapi peduli ape. kalau korang suke dan tak bosan hidup dengan tukar2 cinte, rase cam c0ol gile, go on lah. bleh maen terus, macam maen game. bile dah bosan boleh tukar game. sronok dan enjoy mase maen. bleh hilangkan bosan. tak kisahlah ape jadi mase maen tu, menang ke kalah ke, sampai ke tak kat ending game tu, tak kisah lah kan. cume aku tak suke maen game random. kalau maen game aku mesti nak reach something, kalau rase cam tak bleh sampai kat hujung, aku rele tak maen. tak nak hilang yang tak berbaloi.

papepon, habit ni cume untuk game dan yang seangkatan dengannye je. kalau responsibilities, try my best lah...nak tak nak p0n all out je. sebab it worth, at least f0r me myself. :-)

No comments:

Post a Comment