Friday, October 29, 2010

Lukis.





lukis lukis... darah seni memang takde. seni yang paling aku tau p0n, martial arts. yang laen tak penah ade kene mengene p0n. kat samtaj p0n takde seni, kat simpang 5 lak tak amek seni. make 6-7 tahun ku tinggalkan seni. tibe2 masuk sini kene buat seni lak. baru2 ni dapat sume assignment seni yang da anta, untuk buat portfolio. tengok2 balik, ade yang betul2 kartun sangat. kartun - takde dalam silibus. patutnye mase tu nak buat 2D n 3D, tapi jadi camni lak....


katun sangat, kan? ahahaha...!

pastu baru ni aku lukis lagi 1, untuk final assessment. m0tif sbenar nye abstrak tapi ntah lah... hasilnye tak tau lah abstrak ke tak, rasenye memang tak lah... ni die.



bahan die sket jer... bukan sebab kedekut, tapi sebab tak reti gune warne banyak2. kalau buat kang ntah pape die jadi.


plus pensel 2B, lupe nak mskkan... hehehe. buat mase ni memang ni je lah tahap yang aku mampu. nak kate tak jadi, memang tak jadi lah kan... tapi bagi aku yang tak reti lukis ni, aku sangat puas hati sebab dah lukis. surrealism tak buat lagi sebab blom dapat ilham. kene tunggu sikit mase lagi.
ehm minggu depan dah bleh balik dah. risau lak. kalau balik nanti, bla bla bla.... aku harap cuti kali ni tenang. Wallahu a'lam. 

No comments:

Post a Comment