Thursday, October 14, 2010

Mengendap

usha? oh memang suke usha orang. sronok. kadang2 orang tak sedar p0n aku usha di0rang. tapi ade gak yang seda... nasib sndiri lah ye. kadang usha blog orang tapi boring lah usha blog... tak same ngan usha live. bile usha live, macam2 bleh nampak. tapi macam stalker lak nanti? aku tak usha macam stalker lah. aku usha pandang2 je. kalau rase tak suke, jangan dok dekat2 aku, ye... :-). kadang best usha yang kenal, tapi kadang usha yang tak kenal lagi best. make kenal tak kenal sume aku usha... risau gak takut ade yang prasan, tapi nak elak2 p0n, tu lah habit. kadang aku takde niat nak usha p0n, tetibe aku pandang suke2 ati. nak aku mintak permission? memang mintak maap lah, tak penah terpike p0n. ade gak mase2 yang aku pandang kosong, otak fikir bende lain, tapi tu la masalah nye... mate aku menghadap orang. takpe lah tu, anggap je la aku usha korang... kalau dengan diusha tu boleh buat k0rang hepi semacam, g0 on lah dengan tanggapan tu. aku p0n macam tak rugi ape... bil tak naik kot, duit dlm bank tak kurang k0t, ilmu dlm otak tak kurang k0t, yang paling penting makanan aku tak terjejas p0n... unless kalau die anggap aku usha die dan die freak out dan nak racun makanan aku spye takde orang usha die lagi..hahaha! mengarut. nape kalau orang tulis blog, in d end suke tulis die 'mengarut' ? da tau mengarut tu jangan la 'rajin2' nak tulis blog... bagus lah tu, asalkan blogger2 ni bahgie...

No comments:

Post a Comment