Wednesday, October 27, 2010

Aish...

topik entry yang lepas macam bosan. rase macam nak padam je, tapi tak jadi lah. biarkan. exam CTU101 buktikan kat diri aku, betape kosongnye aku. bukak buku CTU p0n, banyak perkataan bahase arab yang aku dah lupe. terjumpe kertas latihan yang buat dengan ustaz bahar, aku cube translate macam yang ustaz slalu suruh buat dulu. aku dah tak mampu. sebak. hilang macam tu jer? aku takkan sekali cakap sie2 lah yang aku blajar tu, sebab aku tak penah nyesal blajar sume tu. cume skarang aku rase rugi sebab aku dah tak blajar lagi bende tu. make sume nye fade away. tapi ni destini aku, mungkin. ni yang terbaek untuk aku bile Allah tetapkan ni untuk aku. mungkin..... mungkin, kalau aku sambung blaja arab p0n, aku tak dapat pickup. mungkin. mungkin kalau aku sambung blajar arab, akan lebih pandai dan riyak dan bangge diri dan takbur dan sumer sifat mazmumah tu. mungkin. Allah je tau yang terbaek untuk aku.... sebab tu aku just follow the flow. cume, mudah-mudahan Allah terus jage aku. dan sumer kawan2 aku jugak! kawan2 lame, kawan2 baru, dan bakal kawan2. Allah knows better...

maaf, aku ....................... .................. ........... ....... ... .
jujur, kau menakutkan bile kau cakap "aku suka kau". serius. sangat menakutkan. jadi tolong, berhenti. aku faham skop sbenar kau. aku faham ape yang kau nak sampaikan. aku tau ape yang kau maksudkan. aku tak pending pasal ni. tapi tetap, you freakin me out. walaup0n waktu kau cakap kat orang laen dan bukan aku, sangat menakutkan tau tak, >_< ! kalau nak maen2 p0n jangan depan aku, tolong... simpan sume tu. tolong, kawan. mekaseh.  :-)

No comments:

Post a Comment